رویدادها آرشیو خبر ها
یوونتوس یک خانواده متحـد است

یوونتوس یک خانواده متحـد است

آنتونیو کونته سرمربی موفق یوونتوس که برای دومین با توانست عنوان Viareggio را کسب کند درباره کسب این جایزه ارزشمند و شرایط خود در یوونتوس گفت .

" من بسیار خوشحال هستم که برای کسب این جایزه و این برای من مایه افتخار است که 2 سال توانستم این جایزه را کسب کنم . این باعث افتخار است و چیزی است که با تلاش هر روزه من و بازیکنانم برای مجموعه ما کسب شده "

" من از گرفتن این عنوان و جایزه بسیار خوشحالم . اما می خواهم آن را به خانواده ام که در اکثر مواقع از آن ها دور هستم و نمی توانم در کنارشان باشم هدیه دهم "

" ما اکنون بر روی لیگ تمرکز خواهیم کرد زیرا مصاف بعدی ما در سری آ خواهد بود . یوونتوس مانند یک خانواده و یک جامعه برای ما خواهد بود و من و بازیکنانم از روز اول همین حس را داشتیم و با این تفکر پیش رفتیم . این مهم ترین چیزی است که در کار من وجود دارد و همه آن را رعایت می کنند "

" در طول 2 فصل گذشته ما تقریبا موفق شدیم همه چیز را با هم بدست بیاوریم و شاید فراتر از اینکه یک الگوی فوتبالی باشیم می توانیم یک الگوی شخصیتی از نظر تیمی و سازماندهی باشیم . برای هر آنچه که در 2 فصل گذشته و حتی این فصل بدست آمد نهایت تلاشمان را انجام دادیم و از یاد نبردیم که در همهحال باید حس وابستگی و خانواده بودنمان را از دست دهیم "

" بازیکنان خوب و با استعدادی در یوونتوس وجود دارند . بازیکنی مثل ِ پل پوگبا که با 19 سال سن در یوونتوس بازی کرد و موفق بود "

" برای داشتن این پیشرفت ها و موفقیت همه بازیکنان و عوامل نیاز هستند . حتی کسانی که فرصت کمتری برای بازی دارند . من از اطمینانی که به بازیکنانم کردم هرگز پشیمان نیستم و حالا از اطمینانی که به من شده خوشحالم "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: